نیازمندیها و آگهی رایگان درجه1
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گــــــل نســــــا جونـــم


ساعت 12:36 عصر شنبه 88/2/19

 

 

زن عشق میکارد و کینه دور میکند.........

دیه اش نصف دیه توست و مجازات زنایش با تو برابر ........

میتواند تنها یک همسر داشته باشد و تومختار به داشتن چهار همسر هستی......

برای ازدواجش در هر سنی اجازه ولی لازم است و تو هر زمانی که بخواهی به لطف قانون گذار میتوانی ازدواج کنی........

در محبسی به نام بکارت زندانی است و تو.......

او کتک میخورد و تو محاکمه نمیشوی........

او میزاید و تو برای فرزندش نام انتخاب میکنی.......

او درد میکشد و تو نگرانی که کودک دختر نباشد.......

او بیخوابی میکشد و تو خواب حوریان بهشتی را میبینی........

او مادر میشود و همه جا میپرسند نام پدر........

و هر روز او متولد میشود.عاشق میشود.مادر میشود و میمیرد........

و قرنهاست که او عشق میکارد و کینه دور میکند چرا که در چین و شیارهای صورت مردش به جای گذشت زمان جوانی بر باد رفته اش را میبیند و در قدمهای لرزان مردش گامهای شتابزده جوانی برای رفتن و دردهای منقطع قلب مرد سینه ای را به یاد میاورد که تهی از دل بوده و پیری مرد......رفتن و فقط رفتن را در دل زنده میکند اینها همه کینه است که کاشته میشود و قلب مالامال او درد ............

واین رنج است.

 



  • کلمات کلیدی :
  • ¤ نویسنده: ندا فدائی

    نوشته های دیگران ( )

    خانه
    وررود به مدیریت
    پست الکترونیک
    مشخصات من
     RSS 
     Atom 

    :: بازدید امروز ::
    0
    :: بازدید دیروز ::
    0
    :: کل بازدیدها ::
    55177

    :: درباره من ::

    گــــــل نســــــا جونـــم

    ندا فدائی
    دوست دارم با نوشتن به آرامش برسم و در زندگیم بر آنچه دارم شکر گزارم و به این وسیله می خواهم از خداوند سپاسگزاری کنم بخاطر تمامی چیزهای خوبی که نصیبم کرده است .

    :: لینک به وبلاگ ::

    گــــــل نســــــا جونـــم

    :: آرشیو ::

    گل نسا 1
    مهر 1387
    آبان 1387
    آذر 1387
    دی 1387
    اسفند 86
    فروردین88

    :: لینک دوستان من::

    یادداشتها و برداشتها
    بر باد رفته
    دنیای واقعی
    توکل به خدا

    :: لوگوی دوستان من::






    ::وضعیت من در یاهو ::

    یــــاهـو

    :: خبرنامه وبلاگ ::

     

    :: موسیقی ::

    جدیدترین قالبهای بلاگفا


    جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ

    *>" style="border:1 black solid; background-color:#000000;" title="!در حال خواندن وبلاگ من، موسیقی مورد علاقه‏ام را بشنوید" width="130" height="50" type="application/x-mplayer2" autostart="true" loop="true" SHOWSTATUSBAR="1" ShowPositionControls="0">

    جدیدترین کدهای جاوا

    انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس